 |
Logowanie |
 |
 |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
 |
 |
 |
 |
 |
Nawigacja |
 |
 |
Online |
 |
 |
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
|
 |
 |
 |
 |
 |
Takie tam bajery |
 |
|
 |
Postępy |
 |
 |
Dla tych, co się zastanawiają, dlaczego na stronie nie ma nic nowego - żadnej nowej gry, patcha, dema, czy czegokolwiek - oto lista rzeczy, które zrobiłem, które robię i które jeszcze muszę zrobić, zanim moje nowe dzieła wylądują w sieci.
Dzięki temu możecie "na żywo" śledzić postępy prac nad grami, których wyczekujecie z niecierpliwością :)
Oznaczenia:
zielony - zrobione
ciemnozielony - generalnie zrobione, ale jeszcze poprawiam błędy
żółty - aktualnie nad tym pracuję
czerwony - muszę zrobić, ale nawet jeszcze nie zacząłem
Ostatnia aktualizacja: 10-06-2019 13:13
Crystanks: Przed Inwazją
-system VN*
--wyświetlanie i podmiana postaci
--wyświetlanie i podmiana teł
--obsługa tekstu
--zapis/wczytanie stanu gry
--backlog
-scenariusz (36/36)
-rozgrywka 1
-rozgrywka 2
-sprite'y postaci (25/25)
-tła (17/17)
-CGI (31/31)
-realizacja scenariusza (36/36)
-muzyka (21/21)
-menu główne
--opcje
--galeria
-napisy końcowe (7/7)
-szyfrowanie plików dialogu, akcji, zapisu i profilu
-testowanie i korekta tekstów (Al*Jarid)
-tłumaczenie na angielski (2/36)
Kryształy i Klejnoty
-Rozdział I
(wersja demo 0.2)
-Rozdział II
(wersja demo 0.4)
-Rozdział III
--nowe animacje ataków
--poziomowanie umiejętności
--nowe umiejętności
--nowy system rozgrywki
--plansze
---prolog
---plansza 1
---plansza 2
---plansza 3
---plansza 4
---plansza 5
---plansza 6
---epilog
(wersja demo 0.6)
-Rozdział IV
(wersja demo 0.8)
-Rozdział V
(wersja 1.0)
UWAGA: gra powstawała na przestarzałym już silniku Allegro 4.2, który może być niekompatybilny z Windowsem 8 lub nowszym (znaczy odpala się bez problemu w środowisku programowania, ale jako osobny program już niekoniecznie), dlatego zawieszam pracę nad tym projektem i rozważam przeniesienie go na inny silnik, ale jako że lata lecą, a pieniędzy na koncie nie przybywa, priorytet otrzymują te projekty, z którymi wiążę większe nadzieje zarobkowe.
Kryształy i Klejnoty 2: Crystanks
-edytor map
-tryb gry wieloosobowej
-tryb gry jednoosobowej
-Rozdział I
---plansze 1-11
-Rozdział II
(wersja 1.0)
UWAGA: gra zostanie przeniesiona na silnik Unity3D i w danej chwili trudno określić, ile z wykonanej dotąd pracy będzie można łatwo przenieść na nowy grunt. Głównym projektem, nad którym teraz pracuję, jest "Crystanks: Przed Inwazją", który powstaje na tym właśnie silniku. Niewykluczone, część pracy włożonej w ten projekt będę mógł wykorzystać również w nowej wersji "Crystanks"
*System VN jest generalnie skończony i działa, ale muszę go na bieżąco uzupełniać nowymi sprite'ami, tłami i CGI, a jeśli przyjdzie mi do głowy jakiś efekt przejścia lub dodatkowe bajery wizualne, również je tam dodam, więc nie mogę uznać tego elementu jako całkowicie ukończony. |
 |
|
Dodane przez RivenGemini
dnia grudzień 16 2014 20:15:37 ·
0 Komentarzy ·
715 Czytań ·
|
|
 |
 |
 |
 |
Komentarze |
 |
 |
Dodaj komentarz |
 |
 |
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
 |
 |
 |
 |
 |
Oceny |
 |
|
 |
Na Forum |
 |
 |
Ostatnie Artykuły |
 |
 |
Ankieta |
 |
 |
Shoutbox |
 |
|