NGTGKiWIR Tehawar
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Postępy
Download

Wersje demonstracyjne
Pełne wersje
Łatki
Muzyka

Kącik Literacki
Wsparcie
FAQ
Forum
Kontakt
Galeria
Szukaj
Marek Ł. J. Mazur
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
Takie tam bajery
KiK Demo 0.4
Aż tak dużo to się nie zmieniło, ale zmiany są i są widoczne. A zatem nie zwlekajmy z ich wyliczeniem:

Co nowego:
- nowy rozdział przygód Żytosława
- nowy towarzysz (+ umiejętność, + zaklęcie)
- nowi przeciwnicy (+ ich zaklęcia)
- nowe ulepszenia Bojowego Kryształu (i to całkiem sporo)
- nowe zagadki logiczne (bariery i teleporty)
- przyciski i dźwignie (czyli zagadki logiczne na zwykłej mapie)
- nowe lokacje
- nowe dialogi i scenki
- nowe ścieżki dźwiękowe (tak, to właśnie przez nie rozmiar gry wzrósł ponad dwukrotnie, ale myślę, że było warto :) )

A teraz przyjrzyjmy się jeszcze temu, co było wcześniej, ale zostało zmienione.

Zmiany:
- sposób rysowania kursora myszy - wygląda lepiej, nie mruga i gra się nie wiesza, a przynajmniej nie z tego powodu :)
- SI (tudzież AI) przeciwników - sposób wyboru ruchu może nie zawsze jest najmądrzejszy, ale na pewno zdecydowanie szybszy niż poprzednia wersja
- nowy ruch odblokowywany przy awansowaniu Bojowego Kryształu - zamiast nikomu niepotrzebnej możliwości cofania swojego wyboru dostajemy na 11 poziomie możliwość wykonywania przeskoku (możemy pominąć jeden klejnot przy tworzeniu ciągu)
- wygląd i strój pierwszej towarzyszki naszego bohatera
- zasady walki - nie ma już sztywnej reguły, że jak masz za mało Celności, to szansa trafienia spada do 50% (lub 25%); tak samo niewystarczająca liczba punktów Ataku nie oznacza zmniejszenia zadanych obrażeń o połowę; od teraz każdy punkt Ataku i Celności ma wpływ na szansę trafienia i jakość zadanego ciosu
- możliwe, że animacja ataku (nie pamiętam, czy ta zmiana była wprowadzona przed demo 0.2, czy już po) - w momencie gdy przeciwnik ma mniej niż zero PŻ, nie posyłamy już kolejnych pocisków, dzięki czemu możemy zaoszczędzić trochę czasu.

I to chyba tyle. A przynajmniej nic więcej na razie nie przychodzi mi do głowy. Jak sobie coś przypomnę, to dopiszę :)
 
Dodane przez RivenGemini dnia luty 26 2015 23:18:57 · 0 Komentarzy · 501 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Na Forum
Najnowsze Tematy
Prosta Gra Sportowa
Projekt Wojownik
Witty Title of the T...
Najciekawsze Tematy
Prosta Gra Sportowa [25]
Projekt Wojownik [2]
Witty Title of th... [1]
Ostatnie Artykuły
Privacy Policy
KiK Demo 0.4
Projekt Wojownik Patch
Prosta Gra Sportowa ...
Postępy
Ankieta
Czy ta ankieta skutecznie odwróciła twoją uwagę od słabego wyglądu naszej strony?

O, to macie jeszcze jakąś stronę?

W ogóle nie zauważyłem/zauważyłam, że jest tu jakaś ankieta.

Ankieta ma za mało odpowiedzi do wyboru, by skutecznie odwrócić uwagę.

Ja to tu tylko z powodu ankiety wpadłem/wpadłam.

Nie, bo aby wziąć w niej udział, trzeba było się zalogować...

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu