 |
Logowanie |
 |
 |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
 |
 |
 |
 |
 |
Nawigacja |
 |
 |
Online |
 |
 |
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
|
 |
 |
 |
 |
 |
Takie tam bajery |
 |
|
 |
Projekt Wojownik Patch |
 |
 |
Zmiany:
(09.02.2015)
- naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć misji w Wieży Małp bez towarzysza
(26.07.2014)
- naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było udać się z Sally do Ogrodu Par
- naprawiono błąd, w wyniku którego bronie psycho traciły odporność na mrok i światło
- naprawiono błąd, w wyniku którego w Królestwie Małp pojawiało się dwóch Mustache'ów i ogrodników
- naprawiono błąd, w wyniku którego czarny chrząszcz niemal nie mógł wygrać wyścigu (co było zupełnie odwrotne z założeniami)
- naprawiono błąd, w wyniku którego wykonanie misji ze ślimakami nie było nagradzane
- naprawiono błąd w sortowaniu przedmiotów w ekwipunku
- naprawiono błąd, przez który niektóre jaskinie na pustyni przenosiły nas nigdzie
- naprawiono błąd, w wyniku którego w niektórych przypadkach przy łączeniu przedmiotów wyświetlała się niewłaściwa nazwa drugiego przedmiotu
- zmniejszono liczbę wymaganych pokonań ślimaków potrzebnych do wykonania misji
- naprawiono błędy w wyścigu chrząszczy
- poprawiono sporo literówek w dialogach
- poprawiono działanie klawiszy Z/X, które od teraz w każdym momencie gry mogą być stosowane zamiennie z ENTER/ESC
- przyspieszono zmiany relacji w niektórych przypadkach (Warie w Królestwie Małp, Sally w Jaskini Wampirów)
- przyspieszono zdobywanie poziomów
- dodano info o skrótach klawiszowych przy włączeniu menu gry
- dodano możliwość odwrócenia przycisków Z/X
- dodano porady na ekranie ładowania gry
- dodano parę opisów przedmiotów, które jakoś umknęły naszej uwadze
- dodano informację o ilości przedmiotów w ekwipunku
- dodano nowe potwory
- dodano nowe dialogi
- dodano naprawiacze w skrzyniach i kamieniach, dzięki czemu można naprawić zepsutą broń bez konieczności odwiedzenia kowala
- zmieniono sposób ustalania poziomów innych wojowników, przez co gra powinna mieć teraz bardziej wyrównany poziom
(łatwiejszy poziom trudności na początku gry)
- zmieniono animację chodzenia postaci
- zmieniono pojawianie się wojowników w hotelach (po odwiedzeniu Pustyni nie zastaniemy tam już wojowników gadających o pustyni)
- zmieniono działanie niektórych ataków, które zbyt łatwo rozchrzaniały przeciwnika
- po skończonej rozmowie główny bohater się odwraca, żebyśmy przypadkiem nie rozpoczęli znowu rozmowy
- ograniczono zakres konkretnych wariantów w dialogach w końcowej scenie, dzięki czemu nie ma już sytuacji nie przewidzianych przez system
- przy wyborze broni po użyciu płynu wytrzymałości widzimy, ile jakiej broni brakuje do maksimum wytrzymałości
(11.06.2013)
- nie można spotkać chrząszczy przed wizytą w szpitalu
(28.06.2012)
- każda magiczna broń ma swoją nieodporność
- ekwipunek można sortować (klawisz 'S' w menu ekwipunku)
(24.06.2012)
- zmiana wyglądu pól na bardziej profesjonalny :)
- mniejsza ilość doświadczenia wymagana do awansowania broni
(18.06.2012)
- dodatkowy kowal na Nufluff
- ataki "błyskawice" i "seria" nie są już tak nieziemsko wypasione
- fan już się nie blokuje
(15.06.2012)
- próba wiatru (w Jaskini Kamieni) jest trochę łatwiejsza
- kilka ataków działa bardziej prawidłowo niż wcześniej
(11.06.2012)
- Gdy w ekwipunku zabraknie miejsca, zostaniemy o tym poinformowani
- efekt "furia" działa teraz jak należy :) |
 |
|
Dodane przez RivenGemini
dnia styczeń 28 2015 15:29:14 ·
0 Komentarzy ·
512 Czytań ·
|
|
 |
 |
 |
 |
Komentarze |
 |
 |
Dodaj komentarz |
 |
 |
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
 |
 |
 |
 |
 |
Oceny |
 |
|
 |
Na Forum |
 |
 |
Ostatnie Artykuły |
 |
 |
Ankieta |
 |
 |
Shoutbox |
 |
|