Ribbon Racer Next na Steamie!
Dodane przez RivenGemini dnia Luty 15 2019 12:39:09
22 lutego 2019 na Steamie ukaże się kolejna gra z serii Ribbon Racer (czyli wyjątkowo zgodnie z moją obietnicą, że pojawi się w pierwszym kwartale 2019 roku).


W przeciwieństwie do Ribbon Racera, w Ribbon Racerze Next jest tylko jeden typ auta, ale za to wyposażony w niemal wszystkie moce dostępne w Ribbon Racerze. Tak więc teraz podczas wyścigu będzie można transformować podwozie lub nadwozie auta, by dostosować się do warunków.


Tak oto mamy:
+Podwozia+
- standardowe - do jazdy po zwykłym asfalcie (i ewentualnie po lodzie, jeśli nie przeszkadza nam duży poślizg) i do zjeżdżania z górki, pozwala także minimalnie sterować autem w powietrzu
- terenowe - do jazdy po ziemi, mające lepszą sterowność (przydatne przy ostrych zakrętach) i przyczepność (nie traci prędkości przy wjeździe pod górę, ale również nie nabiera szybkości przy zjeździe w dół) i przyspieszenie
- łyżwowe - pozwala osiągać największe prędkości, ale nie pozwala skręcać

+Nadwozia+
- standardowe - to po prostu zwykłe nadwozie, które nie robi nic
- turbo-dopalacze – zwiększają maksymalną prędkość i maksują przyspieszenie (co z kolei wpływa na ograniczenie skuteczności hamowania)
- skrzydła – pozwalają sterować autem w powietrzu, jak również pokonywać w ten sposób większe odległości

W każdym momencie wyścigu mamy ustawiony jeden typ podwozia i jeden typ nadwozia, tak więc daje nam to w sumie 9 różnych kombinacji.
Tak samo jak w Ribbon Racerze, tutaj również możemy strzelać do oponentów. Trafiony pociskiem gracz nie będzie mógł zmieniać nadwozia przez 10 sekund, a w tym czasie jego nadwozie będzie ustawione na standardowe (czyli nie będą dostępne turbo-dopalacze i skrzydła)


Tym razem trasy składają się z losowych elementów. Tzn. Przygotowałem ponad 35 fragmentów, z których losowana jest cała trasa. Dodatkowo większość fragmentów może wystąpić z różnymi wariantami podłoża, a poza tym każdy fragment jest przejezdny w dwie strony, więc na trasie może pojawić się w wersji odwróconej.


No i, co najważniejsze, RRNext posiada tryb fabularny! Przejdź drogę od żółtodzioba do legendarnego mistrza i zdobądź dziewczynę (tak przy okazji, bo czemu nie?)! Ten tryb oferuje różne ciekawe warianty rozgrywki (np. turniej, w którym po każdym wyścigu zawodnik z najmniejszą liczbą punktów odpada z rywalizacji). No i nieskromnie wspomnę, że sam nieraz pojawiam się w tej grze (aczkolwiek nie jest to mój debiut, bo mogliście mnie spotkać również w Projekcie Wojownik :) ).


Tak więc zachęcam do kupowania, bo wiecie, dobrze by było w końcu nająć jakiegoś profesjonalnego grafika i zacząć tworzyć ładniejsze gry, a do tego trzeba mieć kasę.

Rozszerzona zawartość newsa
22 lutego 2019 na Steamie ukaże się kolejna gra z serii Ribbon Racer (czyli wyjątkowo zgodnie z moją obietnicą, że pojawi się w pierwszym kwartale 2019 roku).


W przeciwieństwie do Ribbon Racera, w Ribbon Racerze Next jest tylko jeden typ auta, ale za to wyposażony w niemal wszystkie moce dostępne w Ribbon Racerze. Tak więc teraz podczas wyścigu będzie można transformować podwozie lub nadwozie auta, by dostosować się do warunków.


Tak oto mamy:
+Podwozia+
- standardowe - do jazdy po zwykłym asfalcie (i ewentualnie po lodzie, jeśli nie przeszkadza nam duży poślizg) i do zjeżdżania z górki, pozwala także minimalnie sterować autem w powietrzu
- terenowe - do jazdy po ziemi, mające lepszą sterowność (przydatne przy ostrych zakrętach) i przyczepność (nie traci prędkości przy wjeździe pod górę, ale również nie nabiera szybkości przy zjeździe w dół) i przyspieszenie
- łyżwowe - pozwala osiągać największe prędkości, ale nie pozwala skręcać

+Nadwozia+
- standardowe - to po prostu zwykłe nadwozie, które nie robi nic
- turbo-dopalacze – zwiększają maksymalną prędkość i maksują przyspieszenie (co z kolei wpływa na ograniczenie skuteczności hamowania)
- skrzydła – pozwalają sterować autem w powietrzu, jak również pokonywać w ten sposób większe odległości

W każdym momencie wyścigu mamy ustawiony jeden typ podwozia i jeden typ nadwozia, tak więc daje nam to w sumie 9 różnych kombinacji.
Tak samo jak w Ribbon Racerze, tutaj również możemy strzelać do oponentów. Trafiony pociskiem gracz nie będzie mógł zmieniać nadwozia przez 10 sekund, a w tym czasie jego nadwozie będzie ustawione na standardowe (czyli nie będą dostępne turbo-dopalacze i skrzydła)


Tym razem trasy składają się z losowych elementów. Tzn. Przygotowałem ponad 35 fragmentów, z których losowana jest cała trasa. Dodatkowo większość fragmentów może wystąpić z różnymi wariantami podłoża, a poza tym każdy fragment jest przejezdny w dwie strony, więc na trasie może pojawić się w wersji odwróconej.


No i, co najważniejsze, RRNext posiada tryb fabularny! Przejdź drogę od żółtodzioba do legendarnego mistrza i zdobądź dziewczynę (tak przy okazji, bo czemu nie?)! Ten tryb oferuje różne ciekawe warianty rozgrywki (np. turniej, w którym po każdym wyścigu zawodnik z najmniejszą liczbą punktów odpada z rywalizacji). No i nieskromnie wspomnę, że sam nieraz pojawiam się w tej grze (aczkolwiek nie jest to mój debiut, bo mogliście mnie spotkać również w Projekcie Wojownik :) ).


Tak więc zachęcam do kupowania, bo wiecie, dobrze by było w końcu nająć jakiegoś profesjonalnego grafika i zacząć tworzyć ładniejsze gry, a do tego trzeba mieć kasę.