Podsumowanie roku 2018
Dodane przez RivenGemini dnia Grudzień 14 2018 15:44:45
Dawno nic tu nie pisałem, więc wypadałoby poinformować wszystkich, którzy przypadkowo znaleźli się na tej stronie, co tu się wyrabia i jak przebiegają prace nad nowymi i starymi projektami.
Tak więc oto lista rzeczy, które zrobiłem w tym roku:
+ skończyłem tworzyć rozpoczęty niemal dwa lata temu projekt Crystanks: Przed Inwazją. Obecnie przechodzi testy u Gerthala, a następnie, po uwzględnieniu jego sugestii i poprawieniu ewentualnych błędów, przejdzie jeszcze jeden test. Niestety pozostanie jeszcze kwestia tłumaczenia na angielski (Steam nie zezwala na wydanie gry tylko w języku polskim), a tego nie załatwi się w tydzień (w końcu scenariusz gry to około 300 stron A4). Tak więc nie wiem, kiedy ostatecznie rCrystanks: Przed Inwazjąr1; ujrzy światło dzienne, ale raczej na pewno nie później niż w 2019.
+ Ribbon Racer jest już dostępny na platformie Steam. Dostępna tam wersja 1.2 jest wzbogacona względem pierwotnej wersji o nowe auto i aż 6 nowych tras. Do tego zanotował upgrade graficzny, poprawę fizyki, nowe możliwości ustawień rozgrywki (między innymi w końcu AI może kierować nie tylko białymi autami), a także system osiągnięć. Ponadto na Steamie mam możliwość łatwego tworzenia aktualizacji gry, dlatego jak tylko znajdę jakiś błąd, albo wymyślę jakieś usprawnienie, mogę natychmiast wprowadzić to w życie, tak więc mimo ponad dwóch lat na karku Ribbon Racer wciąż jest rozwijany.
+ i choć RR nie cieszy się popularnością, aktualnie pracuję nad jego kontynuacją pod nazwą Ribbon Racer Next. Gra jest już w dość zaawansowanym stanie i powinna pojawić się na Steamie jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku.
+ pracuję też nad nową wersją Prostej Gry Sportowej. Uznałem tę grę za zbyt dobrą, by miała przepaść w odmętach internetu (poza tym była tworzona na przestarzałym Allegro 4.x i na nowych Windowsach może mieć solidny problem z uruchomieniem), dlatego tworzę remake na silniku Unity. Jak dobrze pójdzie, ta gra również będzie miała swoją premierę w pierwszym kwartale 2019 roku.

I to chyba tyle z najważniejszych informacji. Przy okazji życzę wam radosnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. A żeby wywołać hype na nadchodzące projekty, zamieszczam poniżej obraz Emily Cortez (kto grał w PGS, ten wie):