NGTGKiWIR Tehawar
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Postępy
Download

Wersje demonstracyjne
Pełne wersje
Łatki
Muzyka

Kącik Literacki
Wsparcie
FAQ
Forum
Kontakt
Galeria
Szukaj
Marek Ł. J. Mazur
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
Takie tam bajery
Podsumowanie roku 2018
Dawno nic tu nie pisałem, więc wypadałoby poinformować wszystkich, którzy przypadkowo znaleźli się na tej stronie, co tu się wyrabia i jak przebiegają prace nad nowymi i starymi projektami.
Tak więc oto lista rzeczy, które zrobiłem w tym roku:
+ skończyłem tworzyć rozpoczęty niemal dwa lata temu projekt Crystanks: Przed Inwazją. Obecnie przechodzi testy u Gerthala, a następnie, po uwzględnieniu jego sugestii i poprawieniu ewentualnych błędów, przejdzie jeszcze jeden test. Niestety pozostanie jeszcze kwestia tłumaczenia na angielski (Steam nie zezwala na wydanie gry tylko w języku polskim), a tego nie załatwi się w tydzień (w końcu scenariusz gry to około 300 stron A4). Tak więc nie wiem, kiedy ostatecznie rCrystanks: Przed Inwazjąr1; ujrzy światło dzienne, ale raczej na pewno nie później niż w 2019.
+ Ribbon Racer jest już dostępny na platformie Steam. Dostępna tam wersja 1.2 jest wzbogacona względem pierwotnej wersji o nowe auto i aż 6 nowych tras. Do tego zanotował upgrade graficzny, poprawę fizyki, nowe możliwości ustawień rozgrywki (między innymi w końcu AI może kierować nie tylko białymi autami), a także system osiągnięć. Ponadto na Steamie mam możliwość łatwego tworzenia aktualizacji gry, dlatego jak tylko znajdę jakiś błąd, albo wymyślę jakieś usprawnienie, mogę natychmiast wprowadzić to w życie, tak więc mimo ponad dwóch lat na karku Ribbon Racer wciąż jest rozwijany.
+ i choć RR nie cieszy się popularnością, aktualnie pracuję nad jego kontynuacją pod nazwą Ribbon Racer Next. Gra jest już w dość zaawansowanym stanie i powinna pojawić się na Steamie jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku.
+ pracuję też nad nową wersją Prostej Gry Sportowej. Uznałem tę grę za zbyt dobrą, by miała przepaść w odmętach internetu (poza tym była tworzona na przestarzałym Allegro 4.x i na nowych Windowsach może mieć solidny problem z uruchomieniem), dlatego tworzę remake na silniku Unity. Jak dobrze pójdzie, ta gra również będzie miała swoją premierę w pierwszym kwartale 2019 roku.

I to chyba tyle z najważniejszych informacji. Przy okazji życzę wam radosnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. A żeby wywołać hype na nadchodzące projekty, zamieszczam poniżej obraz Emily Cortez (kto grał w PGS, ten wie):


 
RivenGemini dnia grudzień 14 2018 15:44:45 · 0 Komentarzy · 304 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Na Forum
Najnowsze Tematy
Prosta Gra Sportowa
Projekt Wojownik
Witty Title of the T...
Najciekawsze Tematy
Prosta Gra Sportowa [25]
Projekt Wojownik [2]
Witty Title of th... [1]
Ostatnie Artykuły
Privacy Policy
KiK Demo 0.4
Projekt Wojownik Patch
Prosta Gra Sportowa ...
Postępy
Ankieta
Czy ta ankieta skutecznie odwróciła twoją uwagę od słabego wyglądu naszej strony?

O, to macie jeszcze jakąś stronę?

W ogóle nie zauważyłem/zauważyłam, że jest tu jakaś ankieta.

Ankieta ma za mało odpowiedzi do wyboru, by skutecznie odwrócić uwagę.

Ja to tu tylko z powodu ankiety wpadłem/wpadłam.

Nie, bo aby wziąć w niej udział, trzeba było się zalogować...

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu