NGTGKiWIR Tehawar
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Postępy
Download

Wersje demonstracyjne
Pełne wersje
Łatki
Muzyka

Kącik Literacki
Wsparcie
FAQ
Forum
Kontakt
Galeria
Szukaj
Marek Ł. J. Mazur
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
Takie tam bajery
Zobacz Temat
NGTGKiWIR Tehawar | Tehawar | Gry Tehawar
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 11-06-2013 21:22
Sugestie:

SUGESTIA 1
- zamiast lewego/prawego kliknięcia na nowego zawodnika który chce się przyłączyć lepiej zrobić przyłącz/odrzuć w formie buttonów. Za dużo razy się zdarza że chce 'sprawdzić umiejętności' (jako że wszędzie indziej robi się to prawym przyciskiem) i odrzucam gracza x.x
Od Rivena: sugestia przyjęta - zmiana została już wprowadzona.

Błędy:

BUG 1
- raz z niewyjaśnionych przyczyn, gdy chciałem rozpocząć grę dla jednego gracza, tuż po wyborze drużyny automatycznie przekierowało mnie do menu głównego... spróbowałem ponownie i po wyborze graczy przekierowało mnie do autorów :P (pomogło wyjście i odpalenie gry ponownie)

BUG 2
Umm... grałem multiplayer z bratem. Przebieg:
Turniej 1: wygrywam z bratem w finale
Turniej 2: wygrywam turniej broni białej, brat wygrywa turniej podstawowy.
I teraz tak... dajemy oboje 'kontynuuj', i pojawia się do jakiego turnieju JA chcę dołączyć. (gracz 1 to byl brat) Nic to, klikam w turniej podstawowy. potem brat wybiera łucznictwo... Poczym znowu dostaję opcję wyboru turnieju. Cóż. Wziąłem podstawowy i jazda...
Chyab nie muszę wyjaśniać już nic bardziej szczegółowo jesli wspomnę, że finał tegoż turnieju podstawowego wyglądał tak:
Ametystowi Rycerze VS Ametystowi Rycerze
Od Rivena: ten błąd udało się zlokalizować i naprawić (tak na 99%).

BUG 4
Dostałem postać z umiejętnością walki wręcz (+5 jeśli postać i tak wygralaby pojedynek) oraz anty-umiejętnością -6 all jesli przeciwnik jest mężczyzną.
Rozegrałem jeden turniej bez problemu... po czym umiejętności tej postaci zniknęły (brak umiejętności). Rozgrywałem kolejne turnieje ale skille nie wróciły D:
Edit1: O, ponownie. Tym razem nowa postać, która rozgrywała pierwszy turniej straciła dwie anty-umiejętności, więc w sumie ok, ale... :P

BUG 5
Po jakimś czasie gry, chciałem jeszcze raz wziąć udział w turnieju tematycznym zmiennym dla początkujących. Po załadowaniu/wygenerowaniu pierwszego turnieju zacięlo się... niestety każda próba restartu i kliknięcia "kontynuuj" powoduje, że gra nie odpowiada :c

BUG 6
Apropos najnowszego patcha: już na samym początku gry wszyscy zawodnicy których miałem do wyboru mieli poziom 2, nie sądzę żeby tak miało być :P Sama zmiana apropos poziomu powinna być ok (nie przetestowane jeszcze), o ile nie idzie to za szybko w górę (np. żeby po 4 turniejach nie dostawać nagle graczy z lvl 5, bo awansowanie na wyższy poziom będzie za wolne i spadnie 'dynamika' rozgrywki D: )
Od Rivena: Teoretycznie nie jest to błąd, bo gdyby sława drużyny spadła poniżej 150 punktów, to wtedy zawodnicy mieliby poziom 1. Ale że tylko jedna drużyna w całej grze może mieć mniej punktów sławy niż 150, to chyba faktycznie lepiej przesunąć wszystko jeden poziom w dół :) I tak też zrobiłem. Nie dopisuję tego do listy rzeczy zrobionych, bo błąd dotyczył czegoś, co zrobiłem w tym samym dniu, kiedy został naprawiony.

Od Rivena: Zanim napiszesz o błędzie, że po jakimś czasie drużyny wybierają niewłaściwe turnieje i zespoły rangi F trafiają gdzieś do bardziej zaawansowanych turniejów, ściągnij patch jeszcze raz, bo właśnie to naprawiłem :P Za utrudnienia przepraszam :/

BUG 7 NOWY!

Czasami jakiś zawodnik sam się dodaje do lubianych o.O
Od Rivena: Jeśli karta zawodnika znajduje się na dole ekranu (czyli jest to nasz zawodnik w przedziale 10-15) i chcemy zobaczyć jego staty, klikamy na niego, a ponieważ zaraz potem wskakuje okienko z parametrami i zamieszczonymi poniżej przyciskami "dodaj do lubianych"/"dodaj do nielubianych", możemy przez przypadek (jeśli przycisk myszy jest wciśnięty za długo) jednocześnie wejść w staty i dodać zawodnika do lubianych. Przynajmniej mnie się tak kilka razy zdarzyło :)
Edytowane przez RivenGemini dnia 20-06-2013 22:44
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 12-06-2013 18:28
W dziale download wrzuciłem łatkę do tej gry. Ale w tej chwili najbardziej aktualna jest instalka w "ukończonych projektach" :P

Zmiany:
- dodano limit zdobytej/straconej sławy w jednym turnieju (+/- 30 w zależności od turnieju)
- dodano opcję podglądu umiejętności przy wyborze zawodników do turnieju
(przytrzymanie PPM wyświetla umiejętności postaci, na którą najedziemy myszką)
- dodano skróty klawiszowe dla wyboru zawodnika, lub dodania zawodnika do lubianych/nielubianych
(bez konieczności wchodzenia w info o zawodniku)
- umiejętność zerująca Obronę w przypadku nieodporności teraz zeruje również TK%
- dodano możliwość sortowania zawodników przy wyborze do turnieju
(względem konkretnych parametrów, lub typu walki)
- dodano kilka imion i nazwisk
- naprawiono błąd, w którym kobiety miały obronę, a faceci TK%
- ograniczono maksymalną liczbę strzałów w jednej turze do 5
- naprawiono (prawdopodobnie) błąd wielokrotnego wyboru turnieju przez jednego gracza
- zmniejszono zdobywane sławę i doświadczenie w pojedynkach dystansowych
- dodano nową wersję zasad (do wyboru na początku gry)
* połączono wszystkie punkty doświadczenia w jeden parametr
* zmieniono zasadę losowania parametrów, dzięki czemu przeciwnicy są bardziej wyrównani
* dodano poziomy postaci
* słabe i mocne strony mają teraz o wiele większy wpływ na parametry zawodnika
- naprawiono błędne komunikaty o odporności i nieodporności na typ przeciwnika
- naprawiono błąd z wyświetlaniem umiejętności po kliknięciu PPM po wybraniu rodzaju walki
- dodano info o poziomie postaci na karcie postaci (tylko w nowej wersji rozgrywki)
- zlikwidowano gigantyczny błąd, który mógł powodować przekłamania w wynikach walki i wyrzucać grę do pulpitu
- wprowadzono ograniczenie w maksymalnej ilości sławy ogólnej
- zlikwidowano zasadę, według której zespoły z wysoką rangą traciły możliwość wzięcia udziału w turniejach dla początkujących
- poziom nowych zawodników został dostosowany do poziomu aktualnych zawodników
(lepsi zawodnicy od razu mają wyższy poziom)
- rozwój drużyny jest teraz stale dostępny w menu drużyny
- poprawiono logikę drużyn sterowanych przez komputer w walce
- poprawiono logikę drużyn sterowanych przez komputer przy wyborze turniejów
- dodano info o czasie w menu drużyny
(dzięki temu będzie wiadomo, ile turniejów potrzebowaliśmy, by dostać się na szczyt rankingu)
- naprawiono błąd z niemożliwością rozwijania magii w drużynie
- zastąpiono PPM i LPM przyciskami Przyjmij i Odrzuć przy nowych kandydatach
- poprawiono logikę drużyn sterowanych przez komputer w walce (znowu)
- usunięto przekłamania w wynikach w walce dystansowej
- zmieniono animację pojedynku bronią białą
- naprawiono błąd z pokazywaniem niewłaściwej strony rankingu, gdy nasza drużyna była na miejscu stykowym
- dodano trzy nowe wypasione rodzaje turniejów
* walki mieszane - wybrane rodzaje walki wystawionych zawodników nie muszą się pokrywać
* trójbój - wystawieni zawodnicy walczą ze sobą 3 razy (po jednym pojedynku w każdym rodzaju walki). Drużyna wystawiająca zawodnika jako pierwsza decyduje o kolejności typów walki
* każdy z każdym - zawodnik wystawiony przez drużynę walczy w wybranym rodzaju walki po kolei ze wszystkimi dostępnymi zawodnikami drużyny przeciwnej. Drużyna przeciwna decyduje o kolejności swoich zawodników
* ponieważ nowe turnieje są ciekawsze od standardowych, możemy brać w nich udział tylko co 4 tygodnie (po trzech turniejach zwykłych)
* kasa zdobyta za wygrane rundy w turniejach specjalnych jest mnożona przez 2
* za turnieje specjalne nie są przyznawane punkty zwycięstw
* turnieje specjalne nie są uwzględniane przy awansowaniu na nową rangę. Ich celem jest wyłącznie dostarczenie drużynie kasy, sławy i punktów doświadczenia.
- dodano kilka dźwięków
- poprawiono parę nieistotnych błędów
- dodano na liście zawodników info o poziomie postaci (także z możliwością sortowania)
- dodano nowe fryzury
- dodano nowe spojrzenia
- dodano nowe ryje
- naprawiono błąd z działaniem anty-umiejętności, które nie dotyczyły danego typu walki
- poprawiono logikę drużyn sterowanych przez komputer w walce (znowu)
- naprawiono błąd z wielokrotnym wybieraniem tego samego zawodnika
- dodano opcję zmiany głośności dźwięków
- wprowadzono drobną zmianę, dzięki której zawodnicy nie powinni "sami dodawać się do ulubionych"
- poprawiono kilka błędów z wyświetlaniem parametrów podczas walki
(niekiedy uwzględniane były umiejętności, które nie powinny działać w danym przypadku)
- zawodnicy są teraz podpisani podczas walki, dzięki czemu wiemy, kto z kim walczy :)
- naprawiono błędy przy losowaniu jakości umiejętności drużyn, które mają je obowiązkowo (grupy z "Anty" w nazwie)
- zmieniono sposób wyświetlania postaci na ekranie, dzięki czemu plik grafika.dat trochę wyszczuplał
- poprawiono działanie niektórych umiejętności
- dodano opcję zmiany nazwy już istniejącego profilu
- naprawiono błąd, przez który nie dało się wyjść z rozgrywki i wejść do niej ponownie nie wyłączając gry
- poprawiono zachowanie drużyn sterowanych przez komputer w turniejach tematycznych zmiennych
- naprawiono kosmicznie uciążliwy błąd z zakonami, które wybierały nieistniejące rodzaje pojedynków, w efekcie czego ich walki nie mogły się zakończyć
- poprawiono napisy w menu wyboru turnieju, by nie wychodziły poza obszar
- naprawiono drobny błąd z niewyświetlaniem wyniku strzału, jeśli wynosił -1
- po zmianie nazwy profilu od razu wyświetla się nowa nazwa
- zmiana sposobu wyświetlania kursora na ekranie
(dzięki temu wyeliminowany został problem wieszania się myszy)

Edytowane przez RivenGemini dnia 27-07-2013 13:29
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 12-06-2013 20:43
Się przetestuje : )

Teraz apropo wieszania się...

O ile na początku wydaje się to w miarę losowe (i nie przeszkadza ze względu na dodane miejsca zapisów : ) ) to gdy doszłem do późniejszej części gry zaczęło być ciekawie... w pewnym momencie symulacja turnieju dla najlepszych drużyn ZAWSZE się zacinała... wcześniej dość dziwne rzecz stała się gdy uży6łem mojej łuczniczki (lucznictwo jest tak banalne do trenowania gdy masz chociaż 50% celności, że ona miała jakieś 95 ataku dystansowego i 260% celności). W każdym razie, wybrałem ją do wali, wygrała i.... jedna z moich postaci zniknęła. (co uniemożliwiło mi ukończenie walki bez resetu). Po zrestartowaniu użyłem tej samej kombinacji postaci i było dokładnie tak samo.

W sumie nie wiem czemu, jedyne co mi się nasuwa to jakieś wychodzenie liczb poza zakres, ale jeżeli masz zwykłe inty to raczej nie to....


Edit1: Aha, one more thing... Te punkty co się dostaje i wykorzystuje na zwiększanie limity sławy. Przydałaby się opcja do ich przydzielenia w menu drużyny, bo z tego co widzę aktualnie można je przydzielić tylko raz na kilka turniejów. Edit4: Właśnie wyczytałem w PDFie że zamierzone '-'

Edit2: Sortowanie świetne :D

Edit3: Miałem faceta wojownika z umiejętnością " +10 do wszystkich statystyk jeśli drużyna prowadzi w rundzie". Oczywiście prowadziłem... i udało mu się walnąć krytyka. Zamierzone czy błąd? :D

Edit5: Przydałaby się opcja zwalniania zawodników z menu drużyny, tylko w jakimś miejscu żeby przypadkowo nie kliknąć :P (albo po prostu z porządnym zapytaniem "czy na pewno zwolnić blah blah blah" )
Edytowane przez Gerthal dnia 12-06-2013 21:01
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 12-06-2013 21:00
To zapowiada się na ciężki błąd do zlokalizowania i naprawienia... :/ Nawet nie wiem, od czego zacząć... Ale to może wyjaśnić, dlaczego zdarzają się sytuacje, że dwa zespoły potrafią walczyć ze sobą w nieskończoność, chociaż nie ma mowy o żadnej dogrywce (bo i taka rzecz mi się kiedyś przydarzyła).

A jeśli chodzi o przydział punktów rozwoju, to celowo możliwość pojawia się tylko co trzy turnieje (wtedy punkty zwycięstw zamieniają się właśnie na punkty rozwoju, więc jeśli w danym momencie nie stać cię na rozwój drużyny, to nie będzie cię stać również przez następne parę turniejów). To jest coś w stylu oddzielenia jednego trzy-turniejowego cyklu od następnego.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 12-06-2013 21:05
Tyle że to wygląda tak: wygrywam pierwsze 3 turnieje i mam 9 pkt.

Pojawia się okienko rozwoju.

Najtańszy jest za 10pkt więc nic nie kupie.

No i następnie wygrywam kolejny turniej i mogę coś ulepszyć...to jest, nie mogę bo okienko pojawi się za kolejne 2 turnieje :P

Innymi słowy, pierwszy raz okno powinno się pojawiać jeśli jest w ogóle szansa na posiadanie wystarczającej ilości punktów.

Edit1: Obczaj edity z poprzedniego posta ; )
Edytowane przez Gerthal dnia 12-06-2013 21:06
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 12-06-2013 21:22
Opcji zwalniania nie będzie - jeśli nie chcesz, by dani zawodnicy ci zawadzali, dodaj ich do nielubianych, od tego jest ta opcja. Nie mogę zrobić swobodnego zwalniania, bo wtedy w drużynie pojawiłyby się luki, a to nie sprzyja, na przykład, sortowaniu przy wyborze zawodników, albo obliczaniu Ogólnego Poziomu Zmęczenia drużyny.
Wbicie krytyka przez faceta to istotnie błąd (tak samo posiadanie obrony przez kobietę), natychmiast się tym zająłem i lada moment wrzucę nową, zaktualizowaną łatkę (pozmieniałem też kilka short intów na inty i ograniczyłem maksymalną liczbę strzałów w jednej turze pojedynku bronią dystansową, może to coś da w sprawie błędów)

P.S. Nawet mając 9 pkt rozwoju i wygrywając następny turniej nadal masz tylko 9 pkt rozwoju :P Dopiero po trzecim turnieju do pkt rozwoju dodane są pkt zwycięstw. Pierwsze pojawienie się menu rozwoju istotnie jest trochę zbędne, chociaż z drugiej strony informuje nas, że jest coś takiego i może warto byłoby w przyszłości zwrócić na to uwagę... :P

P.P.S.S. Błędy wypisuj w pierwszym poście, dobra? Ja w drugim na bieżąco uzupełniam, co nowego zrobiłem. Tak będzie bardziej przejrzyście :)
Edytowane przez RivenGemini dnia 12-06-2013 21:30
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 12-06-2013 21:35
Może racja jeśli chodzi o zwalnianie, choć zakładając, że zawodnicy są trzymani w tabeli, wystarczyło by tu zrobić przesunięcie elementów dół.

Ah, przydałoby się ograniczyć nieco maks. zdobytego doświadczenia. Moja łuczniczka pod koniec zdobywała ponad 3 tysiące co turniej smiley

Edit1: ok, ale to zostawiam bo to sugestia ;D
Edytowane przez Gerthal dnia 12-06-2013 21:36
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 12-06-2013 21:56
Nie przygotowałem się na takie cheaty smiley Szczerze mówiąc nigdy nie dotarłem w tej grze tak daleko, więc nie miałem pojęcia, jak to później wygląda. Skoro łucznictwo robi się tak przesadnie punkciarskie, będę musiał coś z tym zrobić...
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 12-06-2013 23:37
Ano tak.

Miała ona jakieś 100 ad i 275% celności.

Średnio ~1,4k dmg co walkę.

Fajnie to potem wygląda:
xxx zwiększa poziom Ataku Dystansowego o 25!
xxx zwiększa poziom Celności o 40!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 13-06-2013 22:14
Obczaj nową wersję rozgrywki. Może teraz nie pójdzie ci tak łatwo smiley Drużyny są bardziej wyrównane i początkowi zawodnicy są większymi dziadami niż w wersji klasycznej. No i słabe i mocne strony są teraz zdecydowanie ważniejsze w kontekście rozwoju postaci (i tego, jak jej się będą losować parametry na kolejnych poziomach). Jak dla mnie to gra się zdecydowanie ciekawiej (przynajmniej na początku, gdy o celności rzędu 50% można tylko pomarzyć) smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 14-06-2013 15:27
Hmm

Fajnie byloby, żeby ekran przydziału punktów rozwoju pojawiał się PRZED przystąpieniem nowego zawodnika do drużyny, by od razu po wydaniu punktów mieć cień szansy na jakiś efekt '-'


Plus w karcie zawodnika mogłoby być takie +1 przy parametrze który się zwiększył w level up-ie. (moja zawodniczka dostała poziom 2 ale nie mam pojęcia co poszło w górę, poza tym że na pewno nei atak bb Dx )
Edytowane przez Gerthal dnia 14-06-2013 15:41
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 14-06-2013 22:50
No więc tak. Tę drugą sprawę omawialiśmy - masz po prostu pecha i twoja postać nic nie wylosowała smiley.
A co do tego pierwszego, to... musi przecież upłynąć trochę czasu, potencjalni kandydaci muszą zawczasu wiedzieć, jakie są wymagania. Jeśli nagle podwyższysz wymagania gościowi przed samym nosem, to kto się do Ciebie w zastępstwie zgłosi? Nie ma tak. Jeśli podnosisz poziom ogólny drużyny, to dopiero puszczasz w świat informację, że twoja drużyna jest teraz bardziej prestiżowa i dopiero po następnym turnieju to zacznie przynosić efekt. A nie, że ledwo podniesiesz poziom, a tu już do drzwi puka ci ktoś bardziej zaawansowany. Myślę, że tak, jak teraz jest, jest bardziej logicznie smiley

A co do nowych bugów, to istotnie i mnie się kilka razy stało, że postać z anty-umiejętnościami nagle została wyleczona ze swoich wad. Nie wiem jeszcze, co może być tego przyczyną, ale może kiedyś się tego dowiem smiley Może gdzieś jeszcze zmienne wychodzą poza swój przydział miejsca?

A z tym drugim błędem mógłbyś podać, jaką miałeś rangę? Może problem tkwił w tym, że nie można było znaleźć 8 drużyn, by wziąć udział, albo nie powinieneś mieć dostępu do turnieju, tylko znowu grałeś na kodach smiley
Edytowane przez RivenGemini dnia 14-06-2013 22:52
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 14-06-2013 23:03
Ranga D, więc dostęp być powinien. Tym bardziej że wcześniej już turniej tematyczny wygrałem.

Pewnie tak jak wspomniałeś: z upływem czasu więcej zespołów doszło do rang E oraz D i nie zostało wystarczająco dużo drużyn do turnieju dla początkujących.
Edytowane przez Gerthal dnia 15-06-2013 12:09
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 17-06-2013 21:54
Dobra, więc apropo mojego pomysłu z wydarzeniami... sugestie:

Event 1
Gildia dziadowskich/średnich/genialnych wojowników/magów/łuczników proponuje ci usługi swoich ludzi! (pojawia się załóżmy trzy postacie i ilość złota które trzeba wydać na każdą z nich, siła postaci z tej gildii najemników powinna pewnie być zależna od rangi drużyny, rangi (losowanej zapewne, np. dziadowscy) owej gildii najemników i ich specjalności (gildia wojowników dawałaby lepszych wojownikow, logiczne :P)
Od Rivena: Ten pomysł odrzucony - jednym z ważnych elementów rozgrywki jest to, że po każdym turnieju przychodzi do nas tylko 1 losowy kandydat. Może być dobry, może być zły, może się nadać, a może nie być dla niego w naszej drużynie miejsca. Dodanie eventu, który mógłby pozwolić graczowi uzbroić się w silnych zawodników "poza kolejką" byłoby jak chwilowe pozwolenie na obejście zasad.
Zostawiam ci osąd na ten temat, aczkolwiek możliwym rozwiązanie tego problemu byłoby coś takiego: ten event pojawiałby się tylko po randze D, a koszt zakupienia zawodnika powinien być dość spory. W ten sposób jest wybór pomiędzy nowym graczem, a przeznaczeniem kasy zamiast na kupno, to na kilka treningów dla naszych zawodników.

Event 2
Twój wojownik *imie* *naziwsko* pokonał w widowiskowym pojedynku znanego zawadiakę! Zdobył podczas walki nieco cennego doświadczenia i przyniósł chlubę twojej drużynie! (+sława, +exp dla postaci | zależne od rodzaju pojedynku)
Od Rivena: exp rozumiem, ale sławę już teraz zdobywa się za łatwo. A do tego wprowadziłem górne ograniczenie dla każdego rodzaju sławy, więc jakikolwiek event podwyższający sławę jeszcze bardziej nie ma sensu. Ale nad exp jeszcze się zastanowię :)
Wiesz, kwestia liczb. Dodanie eventu dającego choćby +10 sławy nie niszczy systemu, a zawsze rozszerza ilośc możliwych wydarzeń.

Event 3
Minstrel zdecydował się ułożyć pieśń opiewającą ostatnie dokonania twojej drużyny! Trochę co prawda fałszował, ale ludziom i tak się podobało. (+sława)
Od Rivena: patrz: adnotacja do eventu nr 2.

Event 4
Opis ostatniego turnieju trafił na pierwszą stronę dziennika "Miecz i żyto"! Renoma twojej drużyny wzrosła! (+pkt. Rozwoju)
Od Rivena: Ten pomysł w istocie dobry.

Event 5
Twoj zawodnik *imie nazwisko* spotkał znanego mistrza *dyscypliny* i pobierze u niego nauki! Nie będzie dostępny na następny tuniej! (albo więcej tuniejów...ale w zamian +do statystyki związanej z dyscypliną mistrza i być może szansa na umiejętność? [tym wikesza im wiecej turniejow opuścił gracz?])
Od Rivena: Ten pomysł średnio...niezły.

Event 6
Twojemu zawodnikowi *imie nazwisko* śniło się gadające żyto, które nauczyło go jak radzić sobie ze słabościami! (zmniejszona kara do którejś anty-umiejętności)
Od Rivena: Raczej bym nie majstrował przy umiejętnościach i anty-umiejętnościach, bo to właśnie one odróżniają od siebie zawodników i decydują o tym, kto jest wartościowy, a kto nie. Dzięki temu wiemy, kogo wyrzucić z drużyny jak robi się zbyt tłoczno :). Poza tym nie wszystkie umiejętności czy anty-umiejętności da się zmniejszyć, lub zwiększyć. Niektóre mają tylko jedną wersję (zwłaszcza te w walce magicznej). Z kolei inne nie zawsze mają ten sam przedział liczbowy. Musiałbym więc dla każdej umiejętności zrobić osobny wariant, by ustalić, czy można zmniejszyć karę, czy już nie. A jeśli nie, to co? Losujemy inną postać z inną anty-umiejętnością? Za dużo zachodu :P
Fakt...nie więc sen ten będzie snem regenerującym: dodatkowa redukcja zmęczenia. Powinno być ok '-'

Ot parę pomysłów :D Anyway, czekam na nową instalkę 'o'
Edytowane przez Gerthal dnia 18-06-2013 14:10
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 17-06-2013 23:26
Nowa instalka już jest! Dwa nowe rodzaje turniejów nie sprawiły żadnego problemu (uporałem się z nimi w jeden dzień), ale turniej mieszany wymagał przerobienia całej funkcji walki (a nawet trzech!) i stąd drobne opóźnienia. Ale myślę, że warto było czekać, bo (moim zdaniem) nowe turnieje wymiatają i wprowadzają sporo ożywienia w rozgrywce. Dzięki nim w całym kodzie programu pojawiło się wiele nowych zakamarków, w których mogą ukrywać się bugi. Tak więc, Gerthalu, liczę na Ciebie ;)
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 18-06-2013 14:07
Dobrze, że dziś przeczytałem changelog bo już miałem zgłaszać że nowe turnieje nie dają pkt Rozwoju :P

Jedno pytanie: jeśli chodzi o trójbój, co to za różnica jaka będzie kolejność walk?
Edytowane przez Gerthal dnia 18-06-2013 14:07
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 18-06-2013 15:37
Bo w jednej walce możesz być dużo lepszy i wbić przeciwnikowi poziom zmęczenia. Albo przeciwnik może mieć coś w stylu: za przegrany/wygrany pojedynek dodatkowe poziomy zmęczenia, albo +/- do parametrów i inne takie. Tak samo przy walce "każdy z każdym" kolejność zawodników ma takie samo znaczenie.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 18-06-2013 15:40
Faktycznie.

kolejna uwaga to: poziomy przychodzących zawodników rosną za szybko. Dostałem właśnie zawodnika na poziomie 6, podczas gdy w sumie w mojej drużynie były tylko 3 level-upy. Troche to irytujące bo zwiększenie poziomu dochodzących zawodniików zajmie conajmniej 15 turniejów...

Edit1: Ogólnie uważam że poziom przychodzących zawodników powinien zwiększać się o +1 raz na jakieś 10 turniejów.
Edytowane przez Gerthal dnia 18-06-2013 15:42
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
RivenGemini
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 16
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 22.02.11
Dodane dnia 18-06-2013 16:27
Poziom zawodników zwiększa się ze względu na posiadaną sławę (150 sławy ogólnej = wyższy poziom), poza tym ich jakość jest dostosowana do jakości wszystkich zawodników (czyli twoi 3-poziomowcy na 6 poziomie mieliby zbliżone staty do tego nowego zawodnika, którego otrzymałeś). Jeśli trafia do nas postać z 10 poziomem, to ma właśnie takie parametry, jakie mogłaby mieć każda postać na poziomie 10 (a i tak nie liczę tu bonusów wynikających z uzbieranej sławy konkretnej). Gdybym zmniejszył poziom nowym postaciom, mogłyby się rozwijać szybciej od tych już posiadanych i wtedy numer poziomu nie miałby odzwierciedlenia w jakości zawodnika. A przecież o to w tym chodzi, by nie było więcej łuczników z 260% celnością i atakiem 90. Dlatego mocniejszych zawodników trudniej wyexpić.
Edytowane przez RivenGemini dnia 18-06-2013 16:29
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Prosta Gra Sportowa
Gerthal
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 18-06-2013 17:02
Właśnie w tym rzecz. Za dużo expa jest na początku wymagana na kolejne level upy i przez to nigdy np. nie będziesz miał zawodnikow z początku na 10tym turnieju bo wtymczasie dostaniesz smych z poziomów 3-5.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 2 1 2 >
Skocz do Forum:
Na Forum
Najnowsze Tematy
Prosta Gra Sportowa
Projekt Wojownik
Witty Title of the T...
Najciekawsze Tematy
Prosta Gra Sportowa [25]
Projekt Wojownik [2]
Witty Title of th... [1]
Ostatnie Artykuły
Privacy Policy
KiK Demo 0.4
Projekt Wojownik Patch
Prosta Gra Sportowa ...
Postępy
Ankieta
Czy ta ankieta skutecznie odwróciła twoją uwagę od słabego wyglądu naszej strony?

O, to macie jeszcze jakąś stronę?

W ogóle nie zauważyłem/zauważyłam, że jest tu jakaś ankieta.

Ankieta ma za mało odpowiedzi do wyboru, by skutecznie odwrócić uwagę.

Ja to tu tylko z powodu ankiety wpadłem/wpadłam.

Nie, bo aby wziąć w niej udział, trzeba było się zalogować...

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu